Kanonkväll

Ja snart är då semester slut och imorn börjar vi jobba igen. Dock så är det bara för 1 vecka för
sen går vi på 2 veckors semester till =)

Igår var det i varje fall lite partajj. Kvällen började hos Lisa som bjöd mig, Erre & Christina på mat.
Även Lisas bror fick vara med på en kant, eftersom han lånade ut en ac till oss =) Tyckte det var
klibbigt ute men inne hos Lisa var det värre så utan ac'n hade vi svettats bort.
Efter middagen drog vi vidare till Sandra och nu hade även Erika joinat oss. Måste ju bara nämna
Sandras lägenhet, hur fin som helst. Blev allt lite avis på den ;)  Där blev det iaf mycket skitsnack
och dissande av min musiksamk haha. Vi sjöng en massa singstar också. Visserligen vann jag
inte en enda gång men galet vad kul det är, jag vill också ha. Finss ju tyvärr inga vettiga liknande
spel till Wii.
Sen så blev det såklart utgång till gamla hederliga Harrys. Erika och jag spenderade såklart den
mesta tiden på shlagergolvet men igår fick vi sällskap av en av grabbarna från förfesten. En skitkul
kille, satan vad jag garvade åt han.
Det var iaf en superbra kväll, verkligen lyckad rakt igenom. Tack brudar (och kille haha). När det var
dags att gå hem mötte vi upp Martin så följde vi Erika hemåt tills Christoffer tog över. När det är så
varmt ute är det riktigt skönt att gå hem från krogen =)

                                

                  

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är bara att komma som sagt. Jag är hemma nästan hela tiden kommand två veckorna (vardagarna i alla fall...) Man kommer inte så långt med en sådan där liten kotte i början.

Trevligt att vara saknad men tråkigt att ni inte trivs.

// Lina

2009-07-05 @ 22:21:35
Postat av: Sandra

Vad snygg du var i den klänningen :)

2009-07-06 @ 15:33:48
URL: http://blondintage.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det var roligt att få gå ut med er vänner igen :) Men de va jääävligt varmt inne på dansgolvet så ute trivdes jag bättre :D

2009-07-08 @ 14:26:08
URL: http://ehuya.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Det var en lyckad kväll! =) Jag får be om dina bilder sen ;)

2009-07-09 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0