Helgen

Jaa nu är det måndag, och vad betyder det? Jo, att det är semester igen såklart =) Det räckte
gott och väl att jobba en vecka och sen få sticka därifrån.
Helgen som gått har varit fullspäckad. Efter att ha jobbat förmiddag på lördan var det direkt
iväg för att möta upp en massa brudar. Det var nämligen dags för Anna Andersson möhippa!
Själva kidnappningen av henne hann jag inte till men jag mötte upp dom på stan 1 timme
efter. Då var hon utklädd till Rambo och hon skulle försöka få folk att betala 5:- för att vara
med på kort med henne. En sak är säker, Linköpingsbor är tråkiga snåla jävlar så det var
inte lätt. Sen drog vi vidare för ett ordentligt pass med thaiboxning, det var skitkul med fan
vad ont jag har i mina vader fortfarande idag...
Efter boxningen åkte vi hem till Annas syster Jessica och där blev det god mat och lite
lekar. Men mestadels skitsnack som det alltid blir när det bara är tjejer =) Framåt tolvtiden
så drog vi vidare mot krogen, Harrys såklart. Vi hade bokat en limo så vi åkte med stil =)

Det var en kanondag och det verkade alla andra också tycka, även Anna ;) Den 8 augusti
är det dags för den stora dagen, då gifter sig Anna & Bosse!

På söndagen var det åter dags att jobba och trots en större mängd alkoholintag dagen
innan så mådde jag väldigt bra så det var lugnt. Idag har jag däremot varit väääldigt trött
och har spenderat mesta delen av dagen med att sova.

Bilder från lördan orkar jag inte lägga upp för tillfället så det kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Babe, starta en grupp på fajan så vi alla kan ta del av bilderna:-D

2009-07-14 @ 23:11:45
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0