Busy day

Jösses, det blev en lång dag det här. Först tog ju Ikea-shoppingen X antal timmar. Behövde ju
låna Ikeas lastbil för att få hem allt... Väl tillbaka med lastbilen blev det lunch/middag på Ikea,
16:- för köttbullar & potatis är rätt lagom.
Vi har dessutom i några dagar varit sugna på att åka till Smultronstället så vi ringde Fia & Erik
och fick med oss dom också. I slutändan så blev vi hela 9 pers som kom iväg =) Jag tog mig
ett Stjärnskott och Martin tog en Rock ´n Roll, kan ju säga att jag inte orkade upp min, sjukt
mycket glass är det... Sen fick vi ett ryck och vi alla knatade upp på Ramunderberget och
kollade in Sörping från ovan, mycket fint.
Väl hemma igen var det bara för mig & Martin att börja bygga ihop allt vi köpt på Ikea och nu
ska jag sova sååå gott. Kl.8 imorn (idag) är det simning och det sas nåt om att vi ska hålla
till utomhus *brrrrrr*.

NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0