Förlåt, jag hade tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 29  (ghaaaaa....)
2. Vem var den sista du träffade? Martin är ju hemma så han
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett? No country for old men tror jag
5. Vem ringde du senast? Larsson
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nu är det bokat o klart. Vi får dela en dubbelsäng ;) Till Erika
7. Vad är dagens planer? Vi hade tänkt spela minigolf men regnet förstörde det så nu vet jag inte
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det varierar
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I tisdags innan hon åkte till Orsa
11. Vilken ögonfärg har du? Lite blågråa
12. När vaknade du idag? Första gången vid 8-tiden men klev inte upp förns vid 12
13. Har du någon gång hittat en katt? Jaa det har jag väl
14. Vilken är din favoritplats? Soffan här hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? För tillfället så är det jobbet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bra fråga, ingen aning om vad jag gör om 1 år liksom...
17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar om att nåt skulle hända min familj
18. Vem fick dig att skratta senast? Martin
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag (phuu)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och men den stationära ska jag sälja
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? 2, Östergötland och Dalarna
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Sorgligt, men ja det har jag
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota men det blir ofta liute kallt tyvärr
26. Är du social? Det beror alldeles på humöret men för det mesta så är jag väldigt social
27. Vilken är din favoritglass? Riktig vaniljglass funkar alltid
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Säga upp mig från jobbet och resa
29. Tycker du om kinamat? Mums fillibabba
30. Tycker du om kaffe? Ush och fyy!
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk brukar det bli
32. Sover du på någon särskild sida? Njae, vrider o vänder på mig hela tiden
33. Kan du spela poker? Skapligt
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du en beroendemänniska? Av vadå?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag gjorde men hon lever inte längre
37. Vill du ha barn? Absolut nån gång men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska skapligt
39. Har du någonsin åkt ambulans? 1 gång
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen med vänner och familj
42. Äger du dyra smycken? Nej det kan jag inte påstå
43. Har du någon gång testat narkotika? ALDRIG! Är det nåt som jag är starkt emot så är det droger
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Russin
45. Vem är den roligaste människan du känner? Martin =)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på låret som jag fick när jag var liten och gick in i en spik
47. Vad har du för ringsignal? Sweet kissin med Thorleifs =)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Finns nog lite både hos pappa och mamma tror jag
49. Flirtar du mycket? Det tror jag inte iaf
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Erre när hon bodde i Falun
51. Kan du byta olja på bilen? Inte byta men fylla på är inget svårt
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än sålänge
53. Vilken var den senaste bok du läste? Har precis börjat på "Flickan under gatan"
54. Läser du dagstidningen? På internet läser jag Corren och Aftonbladet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? När jag åker själv så rockar jag loss
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? East fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte
59. När var du i kyrkan senast? När Martins farbror begravdes i november
60. Vilka personer utmanar du? Dom som orkar....

Kommentarer
Postat av: Erika.w

flickan under gatan är bra, men jag måste säga att monstret är bättre. jag läser tre sekunder nu, den är oxå bra. =)



P.S vi måste åka tll tosselilla på tis, finns en länk på hemsidan ;)

2009-06-21 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0