Fullt upp

Inte mycket bloggande nu på senaste men jag har verkligen inte haft tid. Hinner ju inte med
att sitta vid datorn så mycketb när man har semester liksom ;)

Idag åker jag & Erika till skåne för att hälsa på Larsson på hennes vandrarhem så hoppas
verkligen att vädret håller i sig. Det blir en kortisresa bara så vi kommer hem redan imorn
men det blir kul att hitta på nåt.

Bjuder på några bilder från Martins & min midsommarafton:

         

         

Nu är snart Erika här för att hämta upp mig så bäst att gå ner. TINGALING

Kommentarer
Postat av: fia

Åh va härligt det såg ut! =) Nu har jag äntligen uppdaterat om min midsommar också.



Måste bara säga att du ser smal ut på bilden! =) Hur mycket hade du gått ner??

2009-06-23 @ 21:27:59
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0