Helgen

Ja idag är man lite småbakis efter en rejäl partykväll igår. Mot slutet så blev jag lite väl onykter
så vi gick hem rätt skapligt jag & Martin.
Det var iaf en kanonkväll med förfest hos oss med bland annat kubbspelande och jäkla massa
skitsnack. Vi blev ett rejält gäng dessutom så det var rätt fullt på våran balkong =)

Innan på dagen så var vi iväg till Nederlösa och badade. Trodde jag hittade dit men tydligen inte
så bra som jag trodde... Körde "lite" fel några gånger men väl framme så var det helt klart värt
besväret tycker jag. Det var dessutom mycket varmare i vattnet där än det var vid Ekängen så
man kunde ju ligga i och plaska lite =)
Tidigare på morgonen var jag, Hanna & Fia uppe i rydskogen och sprang spåret igen. Det gick
lite snabbare igår än i fredags så det var kul.

Idag är man ju som sagt lite småseg men en promenad bort till Donqen har det blivit iaf. Är sjukt
varmt ute nu men jag klagar inte, det är underbart. Skulle egentligen sticka iväg o bada men vill
inte ligga o steka i solen när jag är bakis... Borde ta tag i städningen sen igår också men det får
nog bli lite senare.

                                      
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0