Mycket åkande

Jaa igår var det ju Stockholm som sagt, var jättekul att träffa moster och kusiner mfl. Illa att
det blir så sällan egentligen. Niklas var iaf på ett strålande humör så han verkade nöjd med
sin student trots att det regnade och blåste. Jag lyckades gå sönder mina klackar på skorna
jag hade, ena klacken är alldeles sne nu.... Hur lyckas jag??

Idag ska vi till Nyköping jag och Martin, för att fira Jessica som fyller år imorn. Blir mycket
åkande för mig den här helgen =) Vi har varit in till Tornby nu på förmiddagen och köpt en
present till henne. När vi ändå var därute lurade jag med Martin in på Chilli, möbelaffären.
Visade honom ett köksbord som jag gärna vill ha och han gillade det med, förhoppningsvis
så köper vi det i veckan, YAY =)

Kommentarer
Postat av: Erika

åh var det det kökbordet som du kollade på när vo var med?! för isf är det verkligen snyggt ;)

2009-06-06 @ 13:46:45
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0