Skånetrippen dag 2

Igår blev det en lång dag. Redan vid 8-tiden serverades det frukost som avnjöts på baksidan av
vandrarhemmet. Trots att det blåste en hel del så var det riktigt varmt och skönt i solen. Efter
frukosten begav vi oss en vsäng till stranden där vi gick en kortis. Dessutom så spanade vi in
lite hus varav vissa hyrdes ut för 21000:-(! ! ! !) i veckan. Helt sjukt verkligen!
Tillbaka på vandrarhemmet igen så frossade vi loss på jordgubbar och grädde, sååå gudomligt
gott det är med jordgubbar.
Efter det så var det dags för mig och Erika att rulla vidare, ett besök på Tosselilla sommarland
stod på schemat. Vi kollade på exotiska djur, klättrade i hinderbanor, åkte go-cart och badade
i vattenlandet mm mm..
Efter Tosselilla var det dags att åka hem till Linköping igen. Vi stannade lite här o var på vägen
så vi var hemma först efter 23. Efter en dusch och några pussar på Martin så somnade jag rätt
gott kan jag säga.

En kort men väldigt kul semester var det och om Ann-Sofi & Krister har kvar vandrarhemmet
även nästa år så blir det nog ett besök igen. Lite längre då förståss för det här var något kort.

         
            
         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag hade velat följa med! Får hoppas på nästa år ;)



Vad goda gubbarna såg ut. Jag som inte gillat jordgubbar förut har faktiskt lärt mig att äta det nu - om det är grädde till :)

2009-06-25 @ 21:20:34
Postat av: Sandra

... och den kommentaren var från mig.

2009-06-25 @ 21:21:49
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0