Andra Chansen

Jaa vad ska man säga om gårdagens tävling egentligen? KATASTROF! Hemska läskiga
Ugglas gick vidare till finalen, jag förstår verkligen inte hur nån kan gilla henne. Jag röstade
3 gånger på StarPilots men det hjälpte inte. Jag hade velat skicka StarPilots och Lili & Susie
till finalen men jaa det blev ju inte så tyvärr..


Det här är dagens sinnesstäming efter gårdagens vidriga resultat. Tårarna kanske inte 
syns så bra men dom är där, tro mig.


Jag vet ju att Hanna den största svikaren av alla röstade på Ugglan och jag är hemskt
besviken på detta! Så Hanna, denna bild är till dej.

Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

woho!!!!!!!!! ugglas till finalen! sverige har BRA smak ändå!



puss på dig soffan!

2009-03-08 @ 18:21:07
Postat av: Tage

Stackars dej Sofie. Har detta orsakat men för livet? Isånnafall tycker jag att du ska stämma alla dom som röstade på Skatan, jag menar Ugglan.

2009-03-08 @ 22:59:54
URL: http://blondintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0