Fjärde deltävlingen

Ytterligare än gång ska jag dela med mig av mina åsikter om Melodifestivalen. Hade
räknat med en riktigt dålig omgång så mina förväntningar var väldigt låga. Blev dock
positivt överraskad måste jag säga, fanns ju några låtar som var rätt bra. Starpilots
låt var ju helt klart väääldigt lik en av deras tidigare låtar men ändå bra. Och Malena
Ernmans låt, den gillade jag verkligen. Förra året var ju Therese Andersson svinbra
hon med så opera funkar tydligen =)
Här kommer min lista så ni får se hur det borde sett ut.

Om jag hade fått bestämma:
Malena Ernman - Final
Starpilots - Final
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Andra Chansen
Thorleifs - Andra Chansen
Agnes - Utslagen
Sarah Dawn Finer - Utslagen
Next 3 - Utslagen
Susanne Alfengren - Utslagen

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0