Inte sjukling längre

Jaa idag mår jag mycket bättre. Blev en lååång sovmorgon och det var nog precis vad
jag behövde. Fick även lite vettiga saker gjort, lika bra att passa på när man är hemma.
Vikte massor tvätt och dammsög. Plus att det typ blev lite vårstädning i köket. Skrubbade
några väggar och putsade köksskåpen. Det som verkligen behövs göras nu är att tvätta
fönstren. Och det om något avskyr jag! Efter lite gnäll så brukar Martin få fixa det =)

Imorn ska jag jobba förmiddag för jag behöver komma hem lite skapligt. Pappa, Jennifer
& farmor kommer på middag så blir lite tajt att sluta 17 då. Snälla Larsson är en pärla
och ställer upp för mig, tack så mycket.

Nu hägrar sängen, väckarklockan ringer vid 05 imorn bitti. YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0