Kryssningen

Hejsan svejsan!
Tro det eller ej men vi överlvde alla kryssningen men var allt lite sliten på söndan haha.
Jag var dock som vanligt uppe vid 8, kvittar hur sent man partajjar så kan jag inte sova
längre än så. Jag lyckades även med bravaden att slarva bort min väska under natten,
med kameran i bland annat... Spenderade mycket tid med att leta efter den kan jag säga.
Hittade den dock inte och under söndan ringde jag Martin för att erkänna min klantighet.
MEN, sån jävla flyt som jag har. Maria hittade den i sin hytt haha. Fy fan va illa av mig! Men
jaa, jäääävligt glad att den kom till rätta iaf. Var bara att ringa Martin igen och berätta att den
var tillbaka haha. Martin bara suckade åt mig och konstaterade att jag är sämst typ =)

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0