Min "kära" pojkvän

Kvällen igår var kanon och nån som speciellt var kanon var Martin... Pratade med han
vid 01 typ och då var han påväg hem. Hörde att han var väldigt full men tänkte inte så
noga på det då.
När jag kom hem däremot, då gick det inte blunda för det. Det första jag ser är att
skohyllorna är omkullvälta, det är kaos i hallen. Kikar in i sovrummet, där ligger en tvär-
däckad Martin med en hink med spyor bredvid sig, den också omkullvält... Det är spya
på sängen
också. Svär åt honom men ingen reaktion. Kommer in på toan och där var
det inte bättre... Spya på hela toaringen, kunde han inte fällt upp den? Spya på väggen
vid toan och spya i badkaret. Behöver jag säga att det inte luktade gelehallon i våran
lägenhet? Till på köpet hade Botox klivit i Martins skit så han fick jag börja bada mitt i
natten. FY FAAAAAN VAD JAG VAR ARG! Efter jag tagit hand om det värsta i badrummet
så gick jag och la mig på soffan, var inte sååå sugen på att sova bredvid min "kära" pojkvän
kan jag säga...

Kanske ska påpeka att Martin har fått städa en hel del idag. Det kommer dröja länge innan
han får glömma det här kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Tage

Åh fy fan!

2009-03-29 @ 20:49:19
URL: http://blondintage.blogg.se/
Postat av: Erika

trevligt värre. NOT

Knonbild på lisa förövrigt

2009-03-29 @ 22:45:28
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: hannah halvorsen

blä va äckligt!!!



men du soffan! när ska vi sola? o hur ser din vecka ut?? ska vi köra ett vattenpass nån dag?



pusskram

2009-03-30 @ 01:12:16
Postat av: Lisa

haha jag ser hur arg du är framför mig!! haha

2009-04-03 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0