Lördan

Fy hundan, igår var det verkligen fullt upp. Vi skrev ju högskoleprovet och det kunde vi
ju faktiskt ha skippat, både Martin & jag sänkte oss... Det var mycket svårare än förra
gången. Men men, strunt i det!
På kvällen stod det partajj på schemat. Martin skulle till en kompis och jag & Erika
drog till Lisa för att fira att hon fyllde 25 härom veckan. Blev en kanonkväll, synd bara
att krogen stängde 1 timme tidigare eftersom det blev sommartid. Som vanligt så tog
vi ju Harrys-taxi in till stan men det blev lite annorlunda. När vi kommer ut så står där
en jäkla limousin, haha, asballt tyckte vi som aldrig åkt det förrut =)

Här kommer några av kvällens bilder

         

         


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha kunde väl valt en lite mer smickrande bild på mig! Fy! =P

2009-04-03 @ 10:52:58
Postat av: Lisa

haha kunde väl valt en lite mer smickrande bild på mig! Fy! =P

2009-04-03 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0