Lördag kvällen

Jomenvisst, det blev ju lite partajj igår, stack till Berga och mötte upp Lisa & Titti. Där blev
det Rock Band för hela slanten och trummorna var galet svåra, jag håller mig nog till Guitar
Hero =) När det väl började vankas utgång så var vi så sena att det var fullt på Harrys så dit
kunde vi inte gå så till slut hamnade vi på Platå. Det sög, jag vill ha mitt Harrys... Tappade
bort Lisa & Titti flera gånger under kvällen men istället träffade jag Maria & Helena så var
med dom istället. Vi drog från Platå redan vid halv 3 och då tog jag en taxi hemåt. När jag
skulle betala funkade inte mitt kort dock så jag fick ringa och väcka Martin som fick komma
ner, sorry..

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0