Ledig helg, fiiiiiint!

Idag har vi varut ute på vishan och firat Klas som fyllde år i tisdags. Dom bor
en bit ut på landet i ett supermysigt hus som jag gärna hade bytt till mig. Dock
så är det alldeles för långt ifrån stan för min smak men huset gillar jag.
Ikväll kommer Jossan & Philip över och det ska väl spelas lite spel tror jag. Finns
en liten möjlighet att det rinner ner lite alkohol också ;)


I Torsdags var det ju bio för hela slanten. Det började med Twilight som jag tyckte
var riktigt bra. Dock inte såååå sjukt bra som alla har tjatat om men jag gillade den
iaf. Efter Twilight var det paus på typ en halvtimme och sen var det dags för nästa
film, New Moon. Den var också bra men jag tycker nog att den första filmen var stråt
vassare ändå. Var iofs väldigt trött mot slutet, hade ju varit vaken sen 04:45 eftersom
jag hade jobbat innan. Så kanske att den är bättre om man är lite piggare ;)

Måste ju säga att det märktes ju tydligt vilken målgrupp filmerna har för vi var väl dom
som var äldst i salongen typ... Sen undrar jag, är det normalt att applådera före, under
och efter filmerna?? Småttingarna "åhade sig" och suckade så fort Edward visade sig i
stort sett och fnissade vid alla tänkbara tillfällen. Ska nog se om filmerna här hemma i'
soffan nån dag när jag inte behöver störa mig på en massa småbarn!


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Blää för Edward, de kunde ju valt en hetare skådis för den rollen:-D Jag hejar på Varulven:-D



Böckerna ÄR SJUKT BRA:-D

2009-11-21 @ 20:04:03
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0