Onsdag

En liten uppdatering om kissarna kanske?
Botox mår aningens bättre tycker jag, ögat är nästan helt bra men för att inte
riskera att det blir dåligt igen så kör vi hela kuren med droppar i 10 dagar. Han
tappar fortfarande en hel del päls men han verkar piggare iaf och jag har inte sett
nåt blod i avföring, mycket positivt. Han avskyr oss verkligen när vi tvingar i honom
pencilinet men det får det vara värt. Känner mig så grym varje gång men det är ju
för hans bästa, min bebis.
Kenai är som innan, fullt ös medvetslös så han är jag inte orolig för. Lite lös i magen
är han fortfarande men jag tror det går åt rätt håll.

Det är mycket kattprat här nu och många av er roas nog inte av att läsa om hur mina
katters bajs ser ut för tillfället... Men SO WHAT?? Ingen tvingar er att läsa ;)


Igår hade jag iaf en riktig kompisdag. Dagen började med en promenad i Rydskogen
tillsammans med Fia & Erika. Med oss hade vi också Fias pappas hund Simba och min
mammas hund Duffy. En mycket trevlig promenad, vi var nog ute i 1½ timme tror jag.
På eftermiddagen mötte jag upp Erika igen och vi unnade oss några minuter i solariet,
allt för att dölja vilken blekfis man egentligen är. Ett stort plus med solningen är att jag
varvar ner och slappnar av så mycket när jag ligger där, att 12 minuter kan göra så
mycket för sinnet är otroligt.
På kvällen sen vankades det mat och film hos Erika. Sandra gjorde oss sällskap och
vi hade en mycket trevlig kväll. Vi såg "The Proposal" och den var bättre än väntat
måste jag säga, lite lagom rolig så där. Glögg dracks det också, trots att det bara är
mitten av november ;)

Idag har det varit jobb igen och imorn blir det likaså. På kvällen/natten däremot är
det bio som gäller. Sandra, Erika, Carro & jag ska gå och se Twilight och New Moon,
bägge filmerna i sträck. Jag har ju inte sett Twilight men det har dom andra gjort.
Får se om den är så bra som alla säger....


Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

jag roas av att läsa om kattbajs =) vad synd att botox är sjuk, hoppas hoppas han blir bra nsrta. twilight är as bra, du kommer bli kär!



jag saknar er, måste hälsa på snart igen. många kramar o pussar

2009-11-19 @ 09:35:43
Postat av: Tha Redhead

Var new moon bra då:-)? ÄLSKAR BÖCKERNA!!

2009-11-20 @ 11:52:19
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0