Redan måndag

Dom senaste dagarna har verkligen flygit iväg. Fredag, lördag & söndag har mest
bestått av jobb men även lite partajj. Det är ju jäkla typiskt att när man jobbar så
är man bjuden på inte mindre än 4 fester...
Egentligen skulle jag jobbat till 22:15 i lördags men Mikey var snäll o kom tidigare
så kunde jag besöka 1 fest iaf. Begav mig hem till Erre & Nicklas för att komma i
stämning och träffa lite folk. Lite senare så blev det limo in till Harrys och där körde
vi järnet. Träffade Sandra och vi hade grymt kul! Retade tydligen upp ett monster
som var lite efterhängsen, lr var det vi som var efterhängsna?? Skitsamma för "vi"
vann iaf i slutändan ;) 
När klockan slog 3 mötte jag upp Martin och lite folk för att äta den underbara fylle-
kebaben men tyvärr var den inte lika god som förväntat. Inte Rendez Vouz igen!
Vi kom hem vid halv 5 typ och på söndan gick jag upp vid halv 11 så inte många
timmar sömn där.
Tack för en toppenkväll mina vänner, jag hade störtkul!!!
Söndan var det jobb igen och det rullade på bra på jobbet. Vi hade räknat med att
många AIK-fans skulle dyka upp på kvällen men det var väldigt lugnt på den fronten
tyvärr. Några dök upp men jag var inställd på många många fler så det var lite synd.

Idag har det blivit mycket slappande men avbröt en liten stund för stavgång med Erre
faktiskt. På bara 1 vecka så har nästan alla löv fallit från träden så nu är det bara att
vänta in att snön kommer.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Ullared, haha!

Kommentarer
Postat av: Erika

klat det händer spännande saker när jag inte är med:P hehe

2009-11-03 @ 13:26:02
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Erika

Yes, stavgången va lättare än jag trodde. Nästa vecka igen! Pöss

2009-11-04 @ 11:28:25
URL: http://ehuya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0