The end, helgen alltså

Kvällen igår blev supertrevlig. Jossan & Philip kom över och efter en stund dök
också Dennis upp. Vi drack glögg, pratade strunt, drack mer alkhohol och spelade
lite spel. Det blev Absolut överens, A-Ö och Alias och jag måste väl dock erkänna
att jag och Jossan förlorade i alla spelen... Men kul hade vi och klockan bara sprang
iväg.

Idag har vi inte gjort mycket, bara njutit av att vara lediga typ. Skulle egentligen
mött upp Erre för en promenad men blev ju inte precis mer sugen när det började
regna. Blev istället att lata sig framför tv & dator, mycket skönt.
Slog iaf till på stort och gjorde smarrig middag, det blev hel fläskfilé stekt/kokt med
massor kantareller och klyftpotatis till det. Det är galet gott! Blev kvar litegrann som
blir alldeles utmärkt till lunch för mig imorn, inte illa.

Imorn är det jobb igen men så länge jag jobbar förmiddag så är det inte så illa. När
man slutar vid 14 har man ju hela dagen kvar även om man tar en powernap på
eftermiddagen. Sen på kvällen kommer Christoffer hit, han ska bo hos oss några
dagar så det blir myspys =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Japp jag kommer rulla fram efter jul :) Woho spännande det ska bli :D

2009-11-22 @ 19:37:49
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han skulle höra av sig idag, och jag hoppas att han ringer istället för skickar sms...



... funderar bara på om jag ska fråga om jag och Lhine kan komma då, eller om jag bara ska säga att vi tänker komma då. He, he.

2009-11-23 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0