Veckan som sprungit iväg

Den senaste veckan har verkligen rullat på fort, för exakt en vecka sen så höll vi på
att kliva på planet hem från Thailand vid den här tiden.
Har varit en del att fixa sen vi kom hem också.

Tisdag - Kom hem vid halv 4 på morgon och vid 14 var det dags att jobba
Onsdag -  Ledig men fullt upp med uppackningen och städning mm
Torsdag - Ledig, träffade Erre och vi tog en promenad och pratade en massa strunt.
Sen vidare till pappas jobb och han bytte till vinterdäck på min bil (kan komma snö
när som helst). Som tack för hjälpen kom pappa och syster på middag på kvällen.
Fredag - Jobba 14-22:15, hade utbildning av en nyanställd kille. Sen hem till Jonas
där Martin, Christoffer & Jessica redan var. Kul att träffa dom, var evigheter sen.
Lördag - Jobba 14-22:15 igen, hålla utbildning igen. Anna Andersson lurar sen hem
mig till henne där det blir vindrickande och Singstar, mycket trevligt ;)
Söndag - Uppe vid 8 för att cykla till Priso och handla för Erika & jag hade bokat in en
frukostdejt. Det blev bla nybakt bröd och varm choklad med grädde och 3-veckors
skitsnack att ta igen =) Sen vid 14 återigen åka till jobbet.



Det var min vecka i korta drag och nu är det måndag igen och ledig dag mina vänner!!!
Ikväll ska vi dessutom åka och hämta hem vår nya bebis, YAY!

Kommentarer
Postat av: fia

Oh ja just det! Lilla kissen! =D Du måste lägga upp en bild så snart du kan!

Kram

2009-10-19 @ 16:24:05
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Tha Redhead

Andersson o Andersson, vem e det, personligen tror ja att jag heter Nylin numera ;-)

fast det var kul som satan, säg en dag som vi kan ha anna-sofie mys

2009-10-19 @ 17:51:54
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Erika

oj kunde jag se lite gladare ut kanske ?:)

2009-10-19 @ 18:01:31
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0