Ingen rast ingen ro!

Det blev ingen mjukstart på hemkomsten för oss igår inte. Kl.12 började Martin jobba
och jag själv började vid 14. Lika bra att bita i det sura äpplet på en gång liksom ;)
Idag är jag däremot ledig och likaså imorn. Var helt underbart att sova ut ordentligt
idag, kändes att man förlorat X-antal timmar sömn...
Blir dock inte mycket latande idag. Det ska packas upp, dammsugas, skuras, tvättas,
handla mat mm mm..
Sen så har jag bestämt mig för att söka in till en utbildning till våren så måste knåpa
ihop en ansökan till det. Har ingen aning alls om vad jag ska skriva men ansökan ska
vara inne senast 1 november så det är inte mycket tid kvar. Jag har aldrig skrivit något
liknande så om nån vill hjälpa mig är ni välkomna ;)

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Fyfan, låter som en jobbig dag. Att städa är det värsta jag vet, haha

2009-10-14 @ 14:02:24
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Hella

hey! vad för utbildning? nyfiken!

2009-10-14 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0