Jag njuuuuter ;)

Har i Thailand fortsatter vi njuta. Jag har haft en paus fran solen idag och istallet
borjat i skolan. Har gjort hela 5 prov idag faktiskt! Imorgon ar det dags for praktisk
ovning i poolen och pa tisdag & onsdag ska vi ut med baten. Har ni forstatt vad jag
har hittat pa?? Om inte sa ar det iaf som sa att jag haller pa att ta dykcertifikat har
och forhoppningsvis(!!!) sa ska jag vara klar med det pa onsdag. Kommer kannas
riktigt shysst att kolla pa det kortet i planboken sen =)

Och hur har ni det hemma da?? 30grader pa dagarna och 27 pa kvallarna som har
i Thailand lr?? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Nej vad tufft med dykcert! Här hemma är det härliga +9 grader. Burr!

2009-10-04 @ 17:23:46
URL: http://tomik.se
Postat av: fia

Det där var inte snällt! =( Här är det höst på högsta nivå. Hade på mig vinterjackan igår när jag åkte och handlade... Coolt med dykcert! =)

2009-10-05 @ 09:42:46
URL: http://fiadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0