Kattmobbarn, det är jag det!

I brist på ny kisse har jag istället fokuserat på att mobba Botox ikväll. Han fick sig
en något motvillig genomgång i duschen med shampoo och här sitter jag och torkar
honom. Behöver jag säga att Botox inte är heeelt nöjd med situationen??



I övrigt har vi spenderat dagen hos Martins mormor som idag fyller hela 85-år,
stort grattis till Margit. Det har bjudits på mat, fika och sen smörgåstårta så vi
är verkligen välgödda idag =)



Passade på att fixa Murres (Margits katt) klor när vi ändå var där. Han tycker
verkligen inte om när jag klipper dom men är man slapp och ligger inomhus
istället för att vara ute och slipa ner klorna får man allt stå ut. Han ser inte
heller helt nöjd ut haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ne, båda katterna gav riktiga avskyblickar! HAHA! Hoppas ni kan hämta Kenai på fredag istället. Vill också träffa han snart. och dig,eftersom det blev som det blev igår. Puss på dig!

2009-10-21 @ 13:42:17
URL: http://ehuya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0