Onsdag

Dagarna bara rullar iväg, onsdag idag men snart är även denna dag slut, jösses.
Jobbade i måndags och skulle egentligen gjort det igår med men tog ledig/bytte
dag. Istället passade jag på att handla mat på Maxi och annat nödvändigt skräp
på Rusta. På kvällen var vi på invigningen av NetOnNet, varken jag eller Martin
köpte något men ändå kul att kolla hur det ser ut. Syster shoppade däremot endel
så hon var riktigt nöjd med inbjudan.
Den här dagen har jag inte gjort massor däremot. Träffade mamma en sväng och
vi gick till Stefans grav för att göra fint inför Alla Helgona helgen så nu är det iaf
klart. Efter det har jag bara slöat här hemma i stort sett men det är skönt att ha
såna dagar också faktiskt.

Solen sken idag och såna här dagar så tycker jag verkligen om hösten med alla
dess färger.



Nu är det snart dags för sängen, ska bara ladda över en ljudbok till mp3'n så är
jag redo.

Kommentarer
Postat av: Elina - born to shop

Tack, tänkte väl att jag kände igen varumärket... då måste den ju nästan vara bra;-)

2009-10-29 @ 09:12:23
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0