Söndag

Gårdagen blev verkligen toppen, tror dom flesta hade kul.
Först kom Fia & Dennis hem till oss så gick vi vidare och mötte upp resten av
gänget på Skeppet. Där blev det mat & dryck mycket skratt. Efteråt bar det hem
till oss igen och vi blev ett rätt bra gäng, 10 pers. Erika & Maria dök också upp
efter en stund och höjde nivån några snäpp ;)
Får väl säga att kvällen hade 2 huvudpersoner. Den ena var våran egen lilla
Kenai som drog till sig ganska mycket uppmärksamhet. Den andra var underbar
Hannah som var här nere på besök. Så himla kul o träffa henne, helt värdelöst
att hon bor så lång bort =(

Här dricks det Goldstrike & mjölk precis innan taxin kommer. Älskar Marias tumme
som pekar rätt upp ;)



Franmt halv 12 ungefär så blev det taxi in till stan och Harrys för några av oss.
Märktes verkligen att det var lönehelg för det var tjockt med folk, lite för mycket
egentligen. Blev ju dessutom 1 timme extra ute igår eftersom klockan ställdes
tillbaka. Vid halv 3 (halv 4) gav jag dock upp, kände att sängen lockade. Martin
hade redan dragit hem men jag fick med mig annat sällskap, Hannah ;)

Hanna bjöd på drink ute på krogen, mumma!


Imorse hade vi 3 mysfrukost med nybakt bröd & Oboy med grädde, mumsigt
värre. Vid halv 12 var det tyvärr dags för Hannah att bege sig hemåt igen och
jag saknar henne redan...

Morgonmys i soffan.


Resten av dagen har bestått av städning och tvättning, 6 maskiner tvätt har jag
hunnit med! Blev en tur ut till Tornby för att besöka Jula också. Lite presenter
skulle inhandlas sen blev det ett stopp på Max också, satt fint i magen!

Nu är det snart dags för sängen, imorn är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0