Torsdag

Idag skickade jag iväg ansöknings papprena till skolan, bara att vänta och se nu
alltså. Det vore verkligen sååå kul om jag kom in men jag vågar inte riktigt hoppas
för mycket för isåfall blir jag så besviken om jag inte klarar det. Det är ju trots allt
endast 28 personer som blir antagna!

För övrigt så har jag umgåtts med Larsson idag. Vi tog en härlig promenad i Ryd-
skogen och pratade strunt.  Blev en tur ut till Tornby för oss också för att handla lite
smått. Jag tycker verkligen det är toppen att man kan umgås så här trots att det är
23-års åldersskillnad på oss.

En förkyld Larsson ;)


Just love it!


Sen nu ikväll har Erre & Lisa varit här en sväng. Dom ville spana in lilla Kenai men
förhoppningsvis tyckte dom det var trevligt att träffa mig med ;) Bjöd på choklad-
pudding med grädde för att väga upp för promenaden tidigare under dagen haha!

Mina sötnosar som låg och myste i fåtöljen tidigare idag.


Kommentarer
Postat av: fia

Jag håller tummarna för dig!!

2009-11-01 @ 11:45:24
URL: http://fiadahlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej

Kikade in för att titta lite på din bebis. Vad fin han är. Och de verkar ju komma bra överens nu, eller? Min bebis är ingen bebi längre, han är större än Leia nu och fortsätter att växa, så vi får se hur stor han blir men jag misstänker att han blir något större än Botox.

Kram på er

2009-11-05 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0