7-Eleven kissen

Vi har fått en egen katt på jobbet, nästan iaf. Den kommer minst 1 gång varje kväll
och jag kan verkligen inte låta bli att ge den nåt gott för den är så tunn stackaren.

Kan ju inte påstå att kissen verkar missnöjd när jag severar räksallad ;)


Idag tänkte jag ta med mig "kattmjölk". Köpte den till Botox i torsdags för att
fira hans födelsedag men den uppskattades inte. Botox vill allra helst ha helt
vanlig tonfisk, det är det bästa. Då klättrar han nästan upp på mina ben och
ylar och gnyr medans jag öppnar burken hihii.

Måste bjuda på en bild från vårat morgonmys i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm... kan det vara en sommarkatt tro, eftersom att den är tunn?



Du får sätta upp en skylt vid E4:an "akta katten", så ingen kör på henne/honom.

2009-09-06 @ 11:59:22
URL: http://tomik.se
Postat av: Madde

Tack så mkt =) Får hoppas att ni kan komma snart o inspektera lägenheten IRL. Allt bra annars? kram

2009-09-07 @ 20:59:46
URL: http://madeleinesturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0