Födlesedags firande

Igår hade vi verkligen fullt upp här. Martin fyllde ju år i fredags och igår så firades han
av våra familjer. På morgonen åkte vi iväg till Maxi och handlade och sen var det bara
att garnera smörgåstårtor för glatta livet. Martin & Åsa hade lagt ihop dom igårkväll
eftersom jag jobbade då så det slapp jag. Baka muffins hann jag med igår också, 2
omgångar med hallonmuffins som blev kanongoda. Använde ett recept från Tasteline
och bytte bara ut vetemjölet till mitt mjöl. Dubblade receptet bägge gångerna så nu
finns det muffins här hemma kan jag säga =) Tidigare i helgen har jag gjort kakor och
risbräck också!
Kvällen blev jättetrevlig och alla tyckte om smörgåstårtor och fika så det var lyckat.
Martin fick många fina presenter också så han var väldigt nöjd.

4 smörgås tårtor gjorde vi, 2 såna här stora och 2 lite mindre. Jag fick en alldeles egen ;)


Martin öppnar paket.


Snart ska vi ner och städa av lokalen som vi hade hyrt för igår men först blir det
frukost i form av smörgåstårta ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

oj de ser god ut ;)

2009-09-08 @ 12:18:52
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fast nu ljög du.. ALLA gillade inte smörgåstårtorna... =P men fikat va däremot gott. =)

2009-09-08 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0