Fredag

Vi var ju på bio i tisdags, såg Inglorious Basterds. Det var en väldigt underlig film och
ett väldigt oväntat slut på den. Har inte helt bestämt mig om jag tyckte den var bra men
dålig var den absolut inte. En Tarantino-film helt enkelt ;)
Imorn ska vi gå och se Flickan som lekte med elden. Hade velat gå på premiären förra
veckan men då jobbadse jag ju tyvärr.

Snart ska vi in till stan en vända för att besöka Forex och växla pengar. Behöver inhandla
lite annat smått o gott också nu när lönen har kommit. Måste ju tyvärr säga att det dock
märks på kontot att jag inte får så mycket extra-tider numera som förr på Shelltiden. Lönen
blir mycket lägra =(

Bara för att det är mycket trevligare med nån bild i inläggen så bjuder jag på en på en trött
kissemiss ;)


Kommentarer
Postat av: erika

hoppas att ni får det treligt i thailand!!

2009-09-26 @ 18:01:07
URL: http://toadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0