Inte ok!

I söndags på jobbet när jag tittade ut över dom parkeringsplatser som jag ställer
min bil på så fick jag syn på detta... Min bil är den nedre av dom två och jag tycker
allt att den andra stod liiiite väl närma min bil. Jag överdriver inte när jag säger att
det inte var mer än 1cm mellanrum! J*vla idiot! Svor först högt och sprang sen ut
och fotade utifall att klantarslet skulle köra på mig när han åker därifrån. Jag har
redan fått en repa på ena dörren av nån nolla på jobbet och det räcker...
Medans jag var ute kom bilägaren ut och började direkt hetsa om att han minsann
inte nuddat min bil och yadi yadi yoo... Jag påpekade att det är j*vligt onödigt att
nästintill parkera ovanpå min bil!
Jag gick in och höll koll på dom ända tills dom åkte iväg och f**n va nervös idioten
var när han skulle köra iväg.

Är detta ok? Skulle du parkera så här nära någon annan bil??


Jag vet inte om man får lägga upp bilder på andras bilar där reg-nr syns så jag
målade över ena siffran.

Kommentarer
Postat av: Erika

haha det var kul att de stod och fikade typ en halvtimme efteråt där ute :D

2009-09-08 @ 16:58:11
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det där är inte okej!



Jag är ofta ute och fotar idioter som står nära min bil. Jääävligt bra att ha om man en dag har märken på bilen :) Och så undrar folk vad man ska ha kamera i mobilen för... skitsmidigt. Likadant om nån står nära när man är och handlar :)

2009-09-08 @ 19:09:01
URL: http://tomik.se
Postat av: Liselotte

Nej! Inte ok! Det känns ju jävligt onödigt.....

2009-09-09 @ 09:25:25
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: 6r68846846

Haha viktigt att stryka EN siffra där. Då finns det ju BARA 9st att välja på ;)

2009-09-29 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0