Hemma igen

Ja jösses, kom hem från Thailand i onsdags kväll och det var ju liiite kallare i Sverige
om man säger som så, ushalingen.
Igår var det Julafton och dagen började med arbete. Inte roligaste dagen att jobba men
det var faktiskt helt ok. Alla kunder var som omväxling på ett strålande humör så det var
ju kul. Efter jobbet åkte jag hem till farmor och resten av familjen och fick lite julemys jag
med. God mat som alltid och fina klappar fick man så jag är mycket nöjd =)

Resten av helgen nu blir det också jobb så får se om det blir nån utgång ikväll. Har inte
bestämt mig ännu men det lutar åt att stanna hemma efter jobbet, vara duktig =)

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Dåligt med uppdateringar fröken:-D

2011-01-13 @ 20:50:06
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0