Mår bra nu =)

Nu är det verkligen inte långt kvar, på tisdag åker vi! Det ska bli otroligt skönt att komma
iväga och bara "vara". Bara njuta av tiden med pappa & syster, vi kommer ha det görbra!

Ikväll har jag stängt på jobbet och imorn kör jag öppning. Inte många timmar ledigt men
det gör inte så mycket för kl.14:00 börjar min ledighet och jag jobbar inte förns julafton
nästa gång =) 3 veckors ledighet!!!
Imornkväll blir det glöggafton hos Fia & Erik, härligt med lite julemys =)

Dagens bästa är ju såklart att jag skrivit på kontraktet för MIN lägenhet! Jag längtar som
en tok till 1 februari då jag får flytta in. Innan dess ska jag välja nya tapeter till alla rum
förutom badrumet. Det kommer bli hur bra som helst!


5 dagar kvar till avresa!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Härligt Sofie att få läsa om en massa roligheter :)



Stångåstaden bjuder oss på tapetsering i vardagsrummet till slut :D Så sen blir det inflyttningsfest. Bättre sent än aldrig :D

2010-12-03 @ 20:52:30
URL: http://tomik.se
Postat av: Fia

Du det är inte jag som är sambo med Erika. ;) Det är du. =)

2010-12-05 @ 12:51:47
Postat av: Sofie

Haha, det blev visst lite fel där. Har kirrat det nu ;)

2010-12-05 @ 21:49:12
URL: http://johsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0