Thai thai!

Hell yeah, här kan jag stanna ett tag! Kom fram till Thailand i onsdags morse (thaitid)
och jag njuuuter =) Än sålänge har vi inte gjort några större ansträngningar än tagit
oss till stranden och barerna i stort sett. Inte så illa det heller, tro mig =) På måndag &
tisdag blir det nog dykturer, ska bli superkul! Har inte dykt sen förra året då jag & Martin
var här. Lite roligt (lr njaa), på dykklubben jag är med i här kom dom ihåg mig och dom
undrade vart jag hade han som var med förra året... Jag svarade att jag inte behöver han
längre, "vem bryr sig om han". Lätt o säga det men mindre lätt att tänka det...

Men men, jag njuter som sagt här i Thailand. Det här är precis vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Fia

Här hemma har vi faktiskt haft riktigt fint vinterväder idag. Solen har lyst hela dagen och det har varit behagliga 10 grader kallt. =)



(men ja... jag är ändå avundsjuk på dig)

Kram

2010-12-10 @ 19:19:29
Postat av: Tha Redhead

Låter som om fröken har det underbart....inte alls avundsjuk *100% ironi*



2010-12-11 @ 16:15:21
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0