7 januari

Idag var jag & Erre och provade på bodystep på Nautilus, det gick väl sådär kan
man säga haha. Återigen bevisade jag för mig själv vilken dålig koordinations-
förmåga jag har. Men men, vi gör ett försök igen nästa vecka ;)

Var dessutom och träffade en gammal kompis på Ikano idag. Var 1½ år sen vi
sågs senast och då var hon gravid. Idag hade hon med sig sin 14 månader gamla
son.. Superkul att träffa dom båda och denna gång ska det INTE gå lika långt tills
vi ses igen! Vi var bästaste bästa kompisar i många år och det vore riktigt kul att
återuppta den vänskapen igen.

Snart blir det sängen för mig, imorn är det jobb igen så kan vara bra att få några
timmar sömn kanske. GONATT!


btw. har visst beställt mig en Iphone idag hehe

Kommentarer
Postat av: erika

illa Sofie jag är besviken på dig! ;)

2010-01-08 @ 09:56:10
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Lena

Va duktig du är! Själv gick jag ut efter halva steppasset och sprang istället. Var helt fruktansvärt dålig! Vi får ta och ses en dag tycker jag!kram

2010-01-12 @ 09:26:26
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0