2010 är här!

Jaha då är snart nyårshelgen över för denna gång. Har haft 4 dagars ledighet
som har varit toppen. Nyårsafton firades i Krämarp i goda vänners sällskap och
vi hade ett kanondygn. Några skador blev det såklart, vad är ett nyår utan det
liksom? Mycket mat och mycket skratt och jag är supernöjd, tack till mina kära
vänner.

Nästan hela gamla gänget samlat, bara Madde som saknades


Det bastades också, och badades snöbad på det


Erre hade för brått in från snöbadet vilket resulterade i en rejäl vurpa och ett
8mm djupt sår i armbågen, AJAJ!



12-slaget pussades in


Det åktes snowracer


Det posades framför Erik & Majas "vackra" snögubbe


Och mycket mycket mer... Som sagt, ett underbart dygn som var en utmärkt
inspark till det nya året.

Fredagen var oerhört lugn och spenderades också i Krämarp. Vi hann grilla (ja
grilla utomhus) hamburgare och skratta mycket åt gårdagen. Väl hemma så
blev det lite tv-spel och sen tvärdäckade jag på soffan, liiite sliten ;)

Igår lördag var det dags att ta tag i livet igen. Med andra ord tvätta och städa
här hemma. Jag & Erre infann oss på Nautilus en vända också o var duktiga.
På kvällen däremot vankades det bio med Anna & Björn där vi såg Avatar. Och
vilken film sen då, jag tyckte den var UNDERBAR! Gå och se den!


Nu blir det lite tv och sen sängen, imorn är det jobb 06:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0