Leker hemmafru idag

Jaha vad har man gjort dom senaste dagarna då? Inte mycket, är nog det
ärligaste jag kan säga ;)
Jobbade ju helgen fast i söndags åkte jag hem redan efter 9, mådde inte
alls bra då. När jag kom hem sov ända till 6 på kvällen och efter det var
allting mycket bättre. Vore bättre om jag kunde bli ordentligt sjuk nångång
istället och få det avklarat.

Kom på att jag inte var helt värdelös igår förresten. Blev 1 timmes promenad
med Erre och det är inte fy skam. Vi gick vid Stångån och lite i Hejdegården
och kollade på hus. Fast Gottfridsberg/Åbylund är bättre, lr hur Erre ;)?
Sen på kvällen, typ vid 21, drog jag med mig Martin till Maxi för att handla.
Udda tid att handla på men jäkla skönt, inte många där så dags.

Den här dagen har hittills bjudit på lite hemmafix till största del. Tvättning,
dammsugning, skurning och bakning. Har bakat både bröd och muffins.
Brödet blev prima men muffinsen vet jag inte riktigt, dom måste svalna
så ska dom provsmakas sen. All bakning blir nuförtiden väldigt intressant
för jag har ingen aning om hur reslutaten blir med glutenfritt mjöl.

Ikväll ska jag hem till Erika, vi ska se ett visst programm och för det får
vi skämmas. MEN, vi skäms iaf tillsammans ;)
Kanske ska träna med Erre innan, får se vad klockan blir bara.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Duktig hemmafru! Du kan få komma hem till mig och baka (med vanligt mjöl:-) och visa lite hemmafruskills som jag uppenbarligen saknar:-D

Vad händer på fredag/lördag? Lust med en vinarkväll?

2010-01-12 @ 23:50:50
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0