Tisdag

Jösses, idag har varit en tung dag. Har haft lite feber hela dagen, men helt ärligt,
känns inte som man sjukskriver sig för 38.5 i feber och inte känner av nåt annat.
Dessutom så är jag ledig 2 dagar nu. Tvärdäckade på soffan i 3 timmar när jag
kom hem men är fortfarande trött...
Tog mig iaf i kragen och fixade kvällens middag. Hade lovat Martin att vi skulle
göra pizza och det mums kan jag lova.

Martin smyfotade mig när jag sov i soffan. Märkte inte ens att jag hade sällsskap
av kissarna men det är bara mysigt.



Btw. igår bakade jag eget glutenfritt bröd för första gången. Det blev supergott så
ska baka mer nu i veckan är planen. Det glutenfria brödet som finns att köpa är
verkligen ingen höjdare så nu blev jag lite peppad. Måste ju testa mig fram om jag
ska lära min nån gång!
I söndags var jag väldigt duktig förresten, frostade av frysen, det ni! Första gången
sen vi flyttade in i den här lägenheten så det var på tiden, nu finns det massor med
utrymme så det är ytterligare en anledning till att baka.

Nu är det sovdags, natti natti!


Kommentarer
Postat av: fia

Åh stackare... Tur att du har kissarna som pysslar om dig. =)

2010-01-06 @ 10:49:09
Postat av: Tha Redhead

Sötaste bilden!!!

2010-01-06 @ 11:42:38
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0