Ingen magsjuka

Nej det var nog inte magsjuka jag fått för idag har jag mått mycket bättre. Gårdagen
sov jag praktiskt taget bort (förutom 1 till kräksväng) så imorse vaknade jag upp och
mådde "normalt". På chefens begäran stannar jag dock hemma hela helgen för att vara
på den säkra sidan så jobbar jag ikapp det i veckan istället, helt ok deal!

Dagen har varit väldigt lugn iaf, pappsen var här en sväng och åt middag med mig sen
har jag varit en tur till syster för att mata hennes fiskar. Övrig tid har spenderats i soffan
framför diverse serier och filmer. Nu inväntar jag att säsong 7 av Rederiet ska komma
hem plus att jag har börjat ladda Tre Kronor också, fina grejer det här!


10 dagar kvar till avresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0