På torsdag...

Dom senaste dagarna har jag faktiskt varit o kollat på 2 lägenheter. I lördags var
det en nedanför Abisko och jag blev kär i den på en gång, hoppas verkligen att den
blir min. Får veta på torsdag.. Sen så var jag alldeles nyss och kollade på en på
Hjälmsätersgatan och den var också bra. Däremot är det senare inflyttning i den
plus att den kostar 1200:- mer i månaden. Om jag får den första så får jag flytta in
direkt när jag kommer hem från Thailand och det vore helt underbart skönt.

Vid 14 idag ska jag till frisören, ska fortsätta mitt projekt som går ut på att jag ska
bli ljusare i håret igen. Jag är klar med det mörka, Sofie ÄR blond, på fler än 1 sätt
kanske ;)

Idag är en bra dag och förhoppningsvis blir torsdag den bästa dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0