Jag ska aldrig....

Idag har det varit en lite mer effektiv dag än igår kan man säga. Först åkte Erika & jag in till
Tornby och spenderade lite pengar. Jag köpte lite shyssta basplagg bara, duktiga jag. Sen
blev det hem och käka lunch lite snabbt sen drog jag & Martin och hämtade upp Hanna vid
stationen. Raka vägen ut till Ekängen för att bada lite, årets första riktiga dopp blev det. Var
jävligt kallt i vattnet men i luften var det perfekt.
Sen hem igen för att somna på soffan en stund och sen var det dags för dagens stora prövning.
Jag & Hanna begav oss ut för att springa 2,5km, det ni. Trodde ärligt inte att jag skulle klara
av det men fan så grymma vi var. Jag är så stolt över mig själv! Imorn bitti ska vi ut igen =)
Nu är Björn här så han & Martin sitter o nördar vid nåt spel vid datorerna. Själv så nördar jag här
vid bloggarna =)

Kommer ni ihåg för bara 1½ månad sen när jag skrev det här inlägget? Som sagt, nu har jag varit
ute och sprungit en runda haha.

                              FAN VA GRYMT BRA VI ÄR HANNA! ! ! ! ! !
        


Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

ja, vi är helt klart värda att festa järnet ikväll! grymma vi är! puss

2009-06-27 @ 10:19:12
Postat av: Erika

Ojojoj, du ser! Ingenting är omöjligt!! :D RIktigt grymma, jag håller med!

2009-06-27 @ 12:25:08
URL: http://ehuya.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0